Partiolippukunta Laihian Eräpojat ja –tytöt eli LEPT

Partiotoimintaa Laihialla jo vuodesta 1917!

Laihialla toimii tällä hetkellä melkein sata partiolaista. Eri-ikäisten ryhmiä kokoontuu viikoittain viisi. Laihian Eräpojat  ja –tytöt kokoontuvat partiokololla, joka sijaitsee Laihian seurakunnan Meijerillä (osoite Laihiantie 29, Laihia). Omaa retkipaikkaa ei LEPT omista, mutta partiolaisia näkee retkeilemässä usein Laihian seurakunnan Seura-Rannassa ja Laihian kunnan Rajavuoressa.

Ajankohtaisista tapahtumista saat nopeimmin tietoa tykkäämällä LEPT:n facebook-sivusta.

Partio on seikkailuja, toimintaa, yhdessä tekemistä, leikkiä, taitoja,

rauhallista, riehakasta – eli partiomaista!

L niin kuin laihia, e niin kuin elämys, p niin kuin partio, t niin kuin toverit, lept, lept, lept
PArtionvetäjät partiotakki yllään rivissä

Partioryhmiä Laihialla on juuri niin paljon kuin mitä meillä on vapaaehtoisia vetäjiä. Laihian Eräpoikien ja – tyttöjen johtajistoa kutsutaan Hirvikärpäsiksi. Mikäli sinulla pikkuisenkaan kipinöi alkaa vetämään vaikkapa sudenpenturyhmää (tai lähteä apuvoimiksi vaikkapa leirille!), älä epäröi ottaa yhteyttä.

Yhdyshenkilöt

Lippukunnanjohtaja Katariina Kuusisto, 044 5641027