Ystävätoiminta

Ystävätoiminta Laihialla on Laihian evankelis-luterilaisen seurakunnan ja Punaisen Ristin Laihian osaston yhteistä toimintaa.

Ystävätoiminnan vapaaehtoisena annat aikaasi sen verran kuin haluat. Käyntikohteen saat ystävävälittäjän kautta. Ystäväksi voit ilmoittautua ystävävälittäjälle, joka perehdyttää tehtävään, jos ei lähiaikana ole kurssia tulossa. Yhteinen ajanvietto voi olla kahvittelua ja keskustelua, ulkoilua tai jokin mielekäs harrastus.

Ystävätoiminnasta kiinnostuneille järjestetään perus- ja jatkokurssia. Tiedotamme niistä seurakunnan kotisivuilla, kirkollisissa ja fb-sivuilla.

Ystävävälittäjään voit olla yhteydessä myös silloin, jos läheisesi on kaukana ja kokee yksinäisyyttä tai itse tunnet olevasi yksin.

Ystävävälittäjä:  Arja Heikfolk, diakoniatyöntekijä p. 044 477 7770