Uudet tuulet puhaltaa! -aikuiset vapaaehtoisena nuorisotyössä

to 20.9. klo 19.00

Laihian seurakuntatalo

Onko sinulla tietoja ja taitoja joita haluaisit jakaa nuorille? Kiinnostaako kurssin vetäminen, mutta et tiedä missä ideasi voisit toteuttaa? Tule meille vapaaehtoiseksi nuorisotyöhön!

Illan tarkoitus on keskustella ja suunnitella toimintaa isoskoulutuksessa mukana oleville sekä muille nuorille. Toiminta olisi kurssimuotoista, ja voit itse suunnitella kuinka kurssisi toteutetaan, seurakunta tarjoaa tilat.

Seurakuntamme kaipaa myös nuorten aikuisten toimintaa. Jos olet esimerkiksi innokas käsityöihminen, miksi et jakaisi osaamistasi myös muille.

Tarvitsemme vapaaehtoisia aikuisia myös nuorteniltoihin, alakoululaisten tuokioiltoihin ja esimerkiksi mukaan retkille.

Kokoonnumme seurakuntatalon kerhohuoneissa 2 ja 3 (käynti nuorisotoimistojen ovesta). Tarjoamme iltapaln keskustelun ja suunnittelun lomassa!