Ilmoittautuminen syksyn 2020 kerhoihin

Ilmoittautumislomake 2020-2021.

Perinteisten 3-5-vuotiaiden päiväkerhojen lisäksi seurakuntatalolla maanantaisin kokoontuu perhepiiri, tiistaisin avoin päiväkerho ja torstaisin perhepäivähoitajien ja heidän hoitolastensa kerho.

Aloitamme syksyllä uuden perhemuskarin. Perhemuskariin voivat tulla 1-3-vuotiaat lapset aikuisen kanssa. Ryhmään otetaan 10 lasta, jokaisella saa olla mukana yksi aikuinen. Perhemuskaria pidetään viikoittain seurakuntatalon salissa. 3-4-vuotiaiden kirkkomuskaria pidetään viikoittain päiväkerhotilassa seurakuntatalolla. Toinen uusi kerho on tarkoitettu eskaria käyville lapsille. Kerhon aloittavat lapset saavat keksiä nimen uudelle kerholle syksyllä. Eskaripäivän jälkeen voit tuoda lapsesi seurakunnan kerhoon, haluamaksesi ajaksi. Kerhossa tarjotaan välipala. Ohjelmassa on vapaata leikkiä, hiljentymistä, ulkoilua, askartelua ja mukavaa yhdessäoloa.

Tulosta ja täytä ilmoittautumislomake (alleviivaa se vaihtoehto, mihin kerhoon/muskariin haluaisit lapsesi) ja palauta lomake 1.6.2020 mennessä kirkkoherranviraston postilaatikkoon. Jos sinulla on jotain kysyttävää, ota rohekasti yhteyttä. Tiedot päiväkerhojaoista pyrin lähettämään ennen juhannusta.

Lisätiedot kerhoista:
Paula Atila, paula.atila@evl.fi