2 lastenohjaajan paikkaa haettavana

nuotiolla lapsia

Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Lapsi- ja perhetyö on monipuolista, lastenohjaajia on 3, lisäksi lapsityönohjaaja. Seurakunnassa on paljon lapsiperheitä. Työtilat ovat uudet ja viihtyisät. Työyhteisön hyvinvoinnista pidetään huolta.

Pätevyysvaatimus: lastenohjaajan koulutus, kokemus seurakunnan lapsi- ja perhetyöstä. Odotamme hakijalta hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, valmiutta työskennellä lasten ja aikuisten kanssa. Eduksi luetaan monipuoliset taidot työn eri osa-alueilta. Tehtävään sisältyy kerhotyön lisäksi mm. kesällä lasten leirejä ja osallistumista rippikoululeireille.

Palkkaus määräytyy Kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 402 mukaisesti. Ennen tehtävän vastaanottamista on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus sekä rikosrekisteriote. Työsuhteessa on käytössä 6 kk:n koeaika.

Hakemukset todistusjäljennöksineen mieluiten sähköpostilla: antti.yli-opas@evl.fi ja  paula.atila@evl.fi tai vaihtoehtoisesti postitse os. Laihiantie 29, 66400 LAIHIA. Hakemukseen pyydetään liittämään esittelyvideo hakijasta.

Lisätietoja antavat kirkkoherra Antti Yli-Opas, p. 044 477 7775 tai kasvatuksen lähiesimies Paula Atila p. 044 477 7778.

Valinta tapahtuu kirkkoneuvoston kokouksessa 1.2.2022, hakijoita pyydetään varautumaan haastatteluun 31.1.2022.

2021-12-03 16:08:00.0