Hiljaisuuden retriitti Lohtajan Ohtakarissa pe 19. - su 21.4.24

Lohtajan Ohtakari

Hiljaisuuden retriitti Lohtajan Ohtakarissa

Jos tunnistat itsessäsi kaipauksen lepoon, hiljaisuuteen, rukoukseen tai pysähtymiseen kaiken keskellä, tule mukaan matkalle kohti rauhaa ja hengellistä kasvua hiljaisuuden retriitissämme. Anna itsellesi hetki, missä hiljaisuus kutsuu sinua lähemmäksi itseäsi ja Jumalaa. Kokoa voimia luonnon kauneudesta ja hiljaisuudesta.

Ohjaajina toimivat Antti Yli-Opas ja Pekka Koskinen.

Ohjaajat vastaavat ohjelmasta, joka luo tilaa sisäiselle rauhalle ja luottamukselle.
Jokaisella on mahdollisuus kahdenkeskiseen keskusteluun ohjaajan kanssa.

Ohjelma on väljä eikä edellytä osallistujilta jakamista tai muuta aktiviteettia.  Aikaa on siis myös ulkoiluun ja lepoon.

Hinta  Laihian seurakunnan jäseneltä 150€, muilta 180€. Matka Lohtajalle tehdään kimppakyydein, lähtö perjantaina seurakuntatalon pihasta n. klo 18.

Ilmoittautumiset 29.2. mennessä / tiedustelut: antti.yli-opas@evl.fi ,  p. 044 477 77 75

2024-02-01 10:03:00.0