Kesäksi töihin seurakunnan hautausmaalle

Hautausmaan kesätyöpaikkojen hakuaika on alkanut! Jos pidät ulkotyöstä, siedät sadetta, hellettä, itikoita sekä eron kännykästäsi työaikana, kannattaa lähettää kesätyöhakemus.

Aiempi työkokemus ei ole välttämätön, mutta oikea asenne työntekoon on. Työtehtäviin kuuluvat monipuoliset ulkotyöt säällä kuin säällä.

Hautausmaalla työskenteleviltä edellytetään hyvää käytöstä työympäristön, ja haudoilla käyvien omaisten kunnioittamiseksi.

Hakuaika on 22.3.2024 saakka, hakemuslomakkeen voit noutaa seurakuntatoimistolta (Laihiantie 29), tai ladata seuraavasta linkistä: Kesätyöpaikkahakemus 2024

Täytetty hakemus tulee palauttaa määräaikaan mennessä seurakuntatoimistoon, tai jättää seurakuntatoimiston postilaatikkoon. Voit myös täyttää hakemuksen tiedot sähköisesti ja lähettää sähköpostilla osoitteeseen laihian.seurakunta@evl.fi.
Valituille ilmoitetaan 30.4.2024 mennessä.
Kyselyihin vastaa sähköpostilla seurakunnan toimistonhoitaja Virpi Koskenranta, virpi.koskenranta@evl.fi

Keltainen kukkoleivos
Kukkoleivos