Leirikeskustyöntekijä (kesätyö)

Haemme itsenäistä ja joustavaa työntekijää Laihian seurakunnan leirikeskukseen Seura-rantaan. Leirikeskus sijaitsee Vöyrillä, Röykäsjärven rannalla.

Työtehtävät edellyttävät:

• Vastuuntuntoa, luotettavuutta, omatoimisuutta ja paineensietokykyä.

• Omaa autoa

• Sujuva suomen kielen taito.

Työtehtäviin kuuluu:

• Kiinteistön- ja viheralueiden hoito

• Yleinen järjestyksenvalvonta

• Keittiöhenkilökunnan avustamista.

Palkkaus on KirVesTesin 2023–2025 mukainen.

Työsuhde ajoittuu ajalle 04.06.2024 – 31.07.2024. Hakemukset ansioluetteloineen 26.4.2024 mennessä sähköisesti jussi.keko@evl.fi. Liitä mukaan tiedot mahdollisista suosittelijoista. Lisätietoja työstä antaa talouspäällikkö Jussi Keko puhelinnumerosta 044 477 7784

Keittiöapulainen leirikeskukselle (kesätyö)

Haemme osaavaa, rautaisen ammattitaidon omaavaa ja oma-aloitteista hyvää tyyppiä mukaan tiimiin! Työskentelypaikkana seurakunnan leirikeskus Seura-Ranta Vöyrillä.

Työtehtävät edellyttävät:

• Sopivaa koulutusta / keittämis- ja leipomistaitoinen

• Hygieniapassi

• Vähintään 18 vuoden ikä, mielellään oma auto käytössä

• Sujuva suomen kielen taito.

Työtehtäviin kuuluu:

• Tarjoilujen valmistus

• Leipominen

• tilojen järjestely, siivous ja viihtyisyydestä huolehtiminen

Kesän jälkeen on mahdollisuus jatkaa 0-sopimuksella Laihian seurakunnan tiloissa Laihialla.

Palkkaus on KirVesTesin 2023–2025 mukainen.

Työsuhde ajoittuu ajalle 04.06.2024 – 04.08.2024. Hakemukset ansioluetteloineen 26.4.2024 mennessä sähköisesti jussi.keko@evl.fi. Liitä mukaan tiedot mahdollisista suosittelijoista. Lisätietoja antaa talouspäällikkö Jussi Keko, p. 044 477 7784.