Kerhot 2023-2024

Kerhoihin ilmoittaudutaan sähköisesti. Autoratakerhoihin ei tarvitse ilmoittautua. Myös Tuokioiltaan voi tulla ilman ilmoittautumista. Jos kerhot ovat täynnä, varasijalle voi ilmoittautua laittamalla sähköpostia Minnalle.

Kerhoja pitävät työntekijän lisäksi koulutetut rippikoulun käyneet nuoret tai apparikoulutuksen käyneet kasiluokkalaiset nuoret, autoratakerhossa on aikuiset ohjaajat.

Kerhot ovat ilmaisia.

Kerhoista saa lisätietoa nuorisotyönohjaaja Minna Koskelalta.

Kerhoihin voi ilmoittautua osoitteessa laihianseurakunta.fi/tapahtumat

Kerhot kaudella 2024

Kokkikerho 1-3-luokkalaisille KERHO ON TÄYNNÄ

Klo 17.00-18.30 maanantaisin Seurakuntatalon kerhotiloissa. Oma huivi ja essu mukaan!

Sählykerho 3-6-luokkalaisille

Maanantaisin klo 16.00-17.00 Hoppiksella. Oma juomapallo, sisäpelikengät ja suojalasit mukaan, oman mailan voi myös halutessaan ottaa mukaan.

Sählykerho 1-2-luokkalaisille

Tiistaisin klo 16.00-17.00 Hoppiksella. Oma juomapallo, sisäpelikengät ja suojalasit mukaan, oman mailan voi myös halutessaan ottaa mukaan.

Leikkikerho 1-4-luokkalaisille

Keskiviikkoisin klo 17.30-18.30 Hoppiksella. Oma juomapullo mukaan.

Tuokioilta 1-6-luokkalaisille (ei ilmoittautumista)

Torstaisin klo 17.00-18.30 Seurakuntatalon kerhotiloissa Lisätietoja

Autoratakerho lapsi-aikuinen (ei ilmoittautumista)

Torstaisin klo 18.00-19.00 Hoppiksella. Kerho tarkoitettu lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Kerhosta saa lainaan auton, ei tarvita omaa.

Autoratakerho harrastajat (ei ilmoittautumista)

Torstaisin klo 19.00-20.00 Hoppiksella. Kerhoon voi tulla, jos sinulla on oma auto.

Huomioitavaa:

• Kerhoihin vain terveenä.
  • Puhelimia ei käytetä kerhon aikana, ellei kuulu suunniteltuun kerho-ohjelmaan.
  • Kokkikerhoihin jokainen tuo oman esiliinan. Hiukset pidetään kiinni ja hiusten suojana oma huivi tms.
  • Sählykerhoihin mukaan oma juomapullo, sisäpelikengät ja omat suojalasit (ilman suojalaseja ei saa pelata). Mailoja löytyy Hoppikselta, mutta oma maila on suositeltava.