Raamattu- ja rukouspiirit

Jumalan sanan ääressä on hyvä levähtää aika ajoin ja etsiä sieltä eväitä elämäänsä. Usko voi sammua, ellei se saa hengellistä ravintoa. Hyviä tapoja hoitaa uskonelämäänsä on käydä jumalanpalveluksissa, sekä lukea Raamattua yhdessä toisten kanssa. Rukouspiirissä tuodaan omia ja yhteisiä iloja ja suruja, sekä kaikkea siltä väliltä taivaallisen Isämme eteen ja pyydetään johdatusta.

Raamattu- ja rukouspiirejä pidetään seurakunnan tiloissa seuraavasti:

Ilosanoma -raamattupiiri kokoontuu seurakuntatalon kokoushuoneessa parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 18.

Laihian Sansa -mediapiiri kokoontuu joka kuukauden toisena maanantaina klo 18 seurakuntatalon kahviossa. Uusia medialähetystyöstä kiinnostuneita saa mielellään tulla mukaan.

Jos haluat perustaa rukouspiirin tai raamattupiirin kotiisi, joka toimisi seurakunnan alaisuudessa, ota yhteyttä kirkkoherraan.

Kappalainen
Seurakuntatyön erityispalvelut
Laihiantie 29
66400 Laihia