Diakoniapiirit:

Diakonia- ja lähetyspiirit:

Jakkula-Allisen diakonia- ja lähetyspiiri, vastuuhenkilö Marjatta Jantunen

Jokikylän diakonia- ja lähetyspiiri, vastuuhenkilö Kaija Saarela

Piirit kokoontuvat kodeissa, ks. kirkolliset ilmoitukset/tapahtumat. Piirit keräävät rahaa itse valitsemilleen kohteille ja seurakunnan diakoniatyölle. Lisäksi piirit tekevät laitosvierailuja ja avustavat kerran kuukaudessa järjestettävässä Ateria ja päivähartaus- tilaisuudessa.

Mukana Missiossa

Kirkonkylän lähetyspiiri on nimeltään Mukana Missiossa. Siinä on vaihtelevaa ohjelmaa, vapaamuotoista toimintaa  lähetystyön saralta, musiikkia, tietoa lähetysjärjestöjen toiminnasta eri puolilla maailmaa lähetyskentiltä, nimikkolähettien kirjeitä, sekä rukousta heidän ja meidän puolesta. Joskus kokoonnutaan toiminnan merkeissä, tehdään kortteja tms, tai kirjoitetaan läheteille vähintäänkin jouluksi. Illassa on pientä tarjoilua ja hartaus. Illasta vastaavat kappalainen ja lähetyssihteeri.