Tuntityöntekijäksi keittiöpalveluihin?

Tuntityöntekijäksi seurakunnan keittiöpalveluihin

Seurakunnan keittiöpalveluissa valmistuvat herkulliset ateriat niin seurakunnan omiin tilaisuuksiin kuin myös asiakkaiden tilaisuuksiin. Lisääntyneen kysynnän vuoksi haemme nyt joukkoomme reipasta ja tehokasta keittiötyöntekijää. Työtehtävien määrä vaihtelee viikoittain. Tehtävässä vaaditaan paineensietokykyä, asiakaspalvelutaitoja, täsmällisyyttä, luotettavuutta ja omatoimisuutta. Kokemus suurtalouskeittiössä toimimisesta katsotaan eduksi. Hygieniapassi vaaditaan. Palkkaus KirVesTesin mukaan.

Kyselyihin vastaa talouspäällikkö Eija-Maria Tuomela-Paulasaari, p. 044-477 7784. Jätä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen ja suosittelijatietoineen 2.1.2023 mennessä osoitteeseen eija-maria.tuomela-paulasaari@evl.fi.

2022-12-08 11:54:00.0