Hautausmaan kesätyöpaikat ovat haettavana 24.3.2023 saakka

Kesäksi töihin seurakunnan hautausmaalle

Hautausmaan kesätyöpaikkojen hakuaika on alkanut! Jos pidät ulkotyöstä, siedät sadetta, hellettä, itikoita sekä eron kännykästäsi työaikana, kannattaa lähettää kesätyöhakemus. Aiempi työkokemus ei ole välttämätön, mutta oikea asenne työntekoon on. Työtehtäviin kuuluvat monipuoliset ulkotyöt, säällä kuin säällä. Hautausmaalla työskenteleviltä edellytetään hyvää käytöstä työympäristön ja haudoilla käyvien omaisten kunnioittamiseksi.

Hakuaikaa on 24.3.2023 saakka ja hakemuslomakkeen voit ladata pdf-tiedostonaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Täytetty hakemus tulee palauttaa määräaikaan mennessä seurakuntatoimistoon osoitteeseen Laihiantie 29 tai jättää seurakuntatoimiston postilaatikkoon tai postittaa osoitteeseen Eija-Maria Tuomela / Laihian seurakunta, Laihiantie 29, 66400 Laihia. Voit myös täyttää hakemuksen tiedot sähköisesti ja lähettää sähköpostilla osoitteeseen eija-maria.tuomela-paulasaari@evl.fi.  Valituille ilmoitetaan 07.04.2023 mennessä. Kyselyihin vastaa seurakunnan talouspäällikkö Eija-Maria Tuomela-Paulasaari, p. 044 477 7784.

2023-01-13 15:04:00.0