Messy Church alkaa Laihialla

Punainen tahralta näyttävä pohja, jonka päällä teksti Messy Church.

Messy Church on iloinen, luova kirkkohetki, jossa tullaan yhteen syömään, iloitsemaan ja tutkimaan Raamatun kertomuksia toiminnallisesti.

Ensimmäinen Messy Church Laihialla järjestetään palmusunnuntaina 2.4. klo 15-16.30.

Messy Churchin kulku:
14.30 ovet auki, tarjolla kahvia ja mehua
15.00 toimintapisteet, joissa tutustumme pääsiäiskertomukseen erilaisin toiminnallisin tavoin
15.45 kertomushetki
16.00 ruokailu

Messy Church nousee lasten tavasta kohdata Pyhä kokonaisvaltaisesti ja itse tehden, mutta tapahtuma ei ole tarkoitettu vain lapsiperheille. Ytimessä on yhdessäolo ja hauskanpito eri sukupolvien kesken Raamatun ikiaikaisen sanoman äärellä. Koko Jumalan perheväki on yhdessä koolla oppiakseen lisää Taivaallisesta Isästä!

Haluaisitko tulla vapaaehtoiseksi tekemään Messy Churchia? Ensimmäisen kerran toimintapisteet on suunniteltu valmiiksi, joten mukaan on helppo tulla. Ole yhteydessä Minnaan tai Johannaan!

Johanna Tyynelä-Haapamäki
Johanna Tyynelä-Haapamäki
Seurakuntapastori (vt. kappalainen 30.11.2024 saakka)
Laihiantie 29
66400 Laihia

Lapset ja nuoret, rippikoulu.

2023-03-30 19:25:00.0