Vihki-ilta 2.4.24

Unenomainen kuva vihkiparista kirkon edessä

Laihian seurakunta järjestää vihki-illan Laihian kirkossa tiistaina 2.4.24.
Voitte ilmoittautua vihittäväksi tapahtumailtana. Vihkiminen tapahtuu klo 18-23 välisenä aikana, mahdollinen toiveenne kellonajasta huomioidaan.

Vihki-ilta tarjoaa vaivattoman tavan mennä naimisiin ja tunnelma Laihian kirkossa on erityislaatuinen kun kynttilät valaisevat kirkkosalia pimenevässä kevät-illassa. Vihkipari voi tulla kirkkoon sukulaisten ja ystävien kanssa, tai ihan vain kahdestaan. Tarvittaessa kaksi todistajaa järjestyy seurakunnan henkilökunnasta.

Pappi käy vihkiparin kanssa keskustelun ennen vihkimistä. Kanttori soittaa urkuparvelta häämarsseja, virsiä ja lauluja toiveiden mukaan.

Avioliiton esteiden tutkinta tulee hoitaa viimeistään viikkoa ennen vihkimistä. Rippikoulu tulee myös olla käytynä.

Varaathan vihkimisaikasi tapahtumaan pe 15.3. mennessä, ja ilmoittaudu halutessasi samalla vihkiparien pienimuotoiseen juhlaan seurakuntatalolle, jossa vihkipareille tarjotaan kakkukahvit ja lasilliset skumppaa.

Ilmoittautumiset laihian.seurakunta@evl.fi
tai puhelimitse 06-477 7700 (ma klo 9-17, sekä ti ja to klo 9-13).

2024-02-26 11:23:00.0