Lapsen kädet, käsissä erivärisiä maaleja.

Kesäkerho

Kesäkerho Hoppiksella!

Kesäkerho tarjoaa turvallisen paikan ja mukavaa tekemistä 6-8-vuotiaille, joiden vanhemmilla ei ole vielä kesäloma alkanut.
Kerho kokoontuu arkipäivisin Hoppiksella, osoite Pauhunevantie 9.

Kesäkerhoissa on leikkiä ja toimintaa ulkona ja sisällä: askartelua, liikuntaa, pelejä, lauluja, hartaushetki ja mukavaa yhdessäoloa. Kesäkerhojen ohjaajina toimivat seurakunnan päiväkerhojen lastenohjaajat. Mukaan sään mukainen vaatetus, vesipullo ja omat eväät lounaaksi ja välipalaksi, jotka voi säilyttää jääkaapissa ja lämmittää mikrossa.

KeIlmoittaudu tästäsäkerhon hinta: 1 viikko 20 euroa, 2 viikkoa 35 euroa ja 3 viikkoa 50 euroa. Ei-seurakuntaan kuuluville hinta on: 1 viikko 25 euroa, 2 viikkoa 45 euroa ja 3 viikkoa 65 euroa.

Voit ilmoittaa lapsesi 1-3 kesäkerhoon. Ilmoittaudu kaikkiin kerhoihin erikseen. Kesäkerhoihin voi osallistua myös osan aikaa päivästä tai viikosta. Maksu osallistumisesta on aina viikkokohtainen.

Ilmoittaudu tästä