Suntioksi Laihian seurakuntaan

Laihian seurakunnassa on haettavana suntion työsopimussuhteinen, toistaiseksi voimassa oleva työsuhde.

Kelpoisuusehtona työhön on suntion ammattitutkinto tai riittävä käytännön kokemus suntion tehtävistä tai muu riittävä kokemus vastaavanlaisista tehtävistä.

Tehtäviin sisältyvät suntion moninaiset työtehtävät hengellisissä tilaisuuksissa sekä seurakunnan kiinteistöjen hoitoon liittyvät tehtävät. Työhön sisältyy ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakemamme henkilö on oma-aloitteinen, yhteistyökykyinen, työhönsä sitoutunut ja joustava. Arvostamme hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja sekä kirkollisen alan tuntemusta.

Ennen tehtävän vastaanottoa on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta. Tehtäväkohtainen palkka määräytyy kirkon yleisen palkkausjärjestelmän mukaisesti. Tehtävässä on kuuden (6) kuukauden koeaika.

Tehtävä alkaa 14.10.2019 tai sopimuksen mukaan. Haastattelut järjestetään 2. ja 3.9.2019. Hakemukset toimitetaan Laihian seurakunnan kirkkoneuvostolle 28.8.2019 klo 16.00 mennessä osoitteella Laihiantie 29, 66400 Laihia tai sähköpostilla eija-maria.tuomela@evl.fi. Kyselyihin vastaa talouspäällikkö Eija-Maria Tuomela p. 044 477 7784.

2019-08-12 10:36:00.0